Заява про гарантійний ремонт (без розрахункового документу)

Скачати
в зручному форматi

Товариство з обмеженою відповідальністю «Золотий чобіток»

25015, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Васнєцова, 5

тел./факс: 057 700 77 73

 

Копія: Головне управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області

25006, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Тараса Карпи, 84

тел. 052 224 63 36

 

Якименко Ольга Олександрівна

27500, Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Незалежності, 153

тел.:(052) 362 75 11

 

ЗАЯВА

 

«15» серпня 2017 р. у Вашому магазині я придбала туфлі жіночі фірми “Respоkt” артикул КС55-93333 за ціною 1389 (тисячу триста вісімдесят дев'ять) гривень 00 копійок. У Вашому магазині мені не видали жодного розрахункового документа, що є порушенням ч. 11 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу. Вами не видано жодного документа, який би підтверджував гарантію. На продукцію, на яку гарантійні строки або строк придатності не встановлено, споживач має право пред'явити продавцю (виробнику, виконавцю) відповідні вимоги, якщо недоліки було виявлено протягом двох років. (ч. 5 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів»)

 

Тобто, гарантійний термін на туфлі жіночі фірми “Respоkt” артикул КС55-93333 складає 2 роки.

 

В період гарантійного терміну у цьому товарі виникли недоліки: відклеювання підошви.

 

Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

Тому, вимагаю: безоплатного усунення недоліків товару протягом чотирнадцяти днів.

 

Ви, як продавець, зобов'язані прийняти вищевказаний товар неналежної якості у мене, як споживача, і задовольнити мої вимоги.

 

Безоплатне усунення недоліків товару прошу провести протягом чотирнадцяти днів з дати пред'явлення товару.

 

За кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) я вимагатиму у Вас сплату неустойки відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

 

У разі необхідності перевірки причини втрати якості продукції товару, прошу у триденний строк з дня одержання від споживача цієї заяви організувати проведення експертизи продукції та за її результатами надати експертний висновок, що передбачено ч. 4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживачів».

 

Якщо ж дані недоліки взагалі не можуть бути усунуті, або їх усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів, прошу повернути кошти, сплачені за товар, протягом семи днів з дня отримання товару.

 

«18» серпня 2017 __________________________ Якименко О.О

Підписки

Подивитися усі підписки