Analytics

Як налаштувати систему Jusnote?

    • Остання зміна:
      27.03.2019
Примітка: "Налаштування" — це розділ системи, в якому власник акаунту може більш тонко налаштувати CRM під власні потреби.


Як налаштувати систему Jusnote "під себе"?


1. У розділі Налаштування в меню ліворуч натисність на ліву кнопку миші і відкриється вікно з налаштуванням.



2. У новому вікні відкриються підрозділи Підписка, Практика, Довідники та Шаблони документів.



Примітка: Підписка розділ, який дозволяє визначити фінансові умови оплати за користування системою.


При натисканні на кнопку "Підписка" відкриється сторінка, в якій буде вказано поточну інформацію щодо наявної підписки: кількість активних працівників (працівників, профіль яких активовано в системі), строк підписки, дата її закінчення, а також платіжна інформація власника акаунту. Змінити або налаштувати платіжний акаунт - детальніше.


Примітка: Практика розділ, який дозволяє налаштувати основні планові показники діяльності адвоката, адвокатського бюро чи об'єднання або іншого користувача.


При натисканні на кнопку "Практика", відкриється сторінка з полями, які потрібно заповнити для подальшого автоматизованого використання їх системою при формуванні звітів, документів, актів, нагадувань тощо.


Примітка: Розділ Практика може заповнювати (редагувати) виключно особа, якій було надано відповідний доступ власником акаунту. Про види доступів детальніше.




Примітка: Довідники розділ, який дозволяє налаштувати дані, що використовуються системою для автоматизації повторюваних користувачем операцій та під час роботи окремих функцій.


При натисканні на кнопку "Довідники", відкриється сторінка з відповідним підменю: Галузь практики, Види витрат, Види діяльності, Категорії документів, Типи зв'язків, Організаційно-правові форми. Обравши будь-який підрозділ з вказаного підменю, можна додати новий, змінити або видалити відповідний тип інформації.





Примітка: Тип зв'язків розділ, який містить вихідні дані, що дозволяють системі виявляти конфлікт інтересів адвокатів і їх клієнтів, а також встановлювати пов'язаність сторін між собою. Рекомендуємо залишити системні налаштування в цій частині.


Розділ Шаблони документів містить інформацію щодо автоматизованих проформ документів користувача, а також можливість додати новий власний шаблон для подальшої роботи з ним. Як додати новий шаблон детальніше.


Завантажити Інструкцію з користування Jusnote

Чи корисною для вас є ця стаття?