AnalyticsОбрати книгу

Покрокові інструкції налаштування та користування Jusnote

Примітка: Покрокові інструкції системи Jusnote містять загальний опис основних функцій, можливостей системи та практичні рекомендації щодо її використання.


1. Першим завданням для кожного користувача Jusnote буде створення власного профілю. Це дасть можливість використовувати низку корисних функцій, які безпосередньо залежать від повноти даних внесених в профіль. Перейти на інструкцію "Як створити особистий профіль в Jusnote" — детальніше.


2. Після створення профілю користувача власник акаунту може запрошувати до спільної роботи власних працівників, помічників або адвокатів. Перейти на інструкцію "Як додати працівників в Jusnote"детальніше.


3. Власник профілю може вносити дані про фізичних або юридичних осіб, з якими він вступає в будь-які ділові відносини до розділу "Контакти". Перейти на інструкцію "Як створити контакт в Jusnote"—  детальніше.


4. Після наповнення бази контактів користувач може створити "Проекти"— набір завдань або клієнтських доручень, які можуть бути об'єднанні однією метою чи подією. Наприклад, судова справа, кримінальне провадження, поточні роботи 2019 року тощо. Перейти на інструкцію "Як створити новий проект" —  детальніше.


5. Після створення перших проектів користувач може поставити задачу. "Задача" — це дія/діяльність, яка визначається виключно датою її початку і датою її закінчення. У межах визначених дат, виконавець може виконати задачу в будь-який час до 23 год. 59 хв. дати закінчення задачі. Перейти на інструкцію "Як створити задачу в Jusnote"—  детальніше.


6. Після створення задачі користувач може запланувати подію. "Подія" — це дія/діяльність з чіткими часовими межами її початку та закінчення. Наприклад, судове засідання, що призначено на конкретний час або участь у перемовинах з точним часом початку, доцільно визначати в системі через створення відповідної "події". Перейти на інструкцію "Як запланувати подію в Jusnote"—  детальніше.


7. Можливість системи дозволяє користувачу створити  "План (стратегії) дій по справі"  — системний шаблон, який полегшує формування користувачем карточки по справі (проекту) і дозволяє отримати приблизний розрахунок витрат на правової допомогу або вартість проекту. Перейти на інструкцію "Як створити план (стратегії) дій по справі "— детальніше.


8. Користування системою потребує оплати, тому кожному власнику акаунту необхідно придбати підписку.  "Підписка"— це оплата за користування Jusnote, яка визначається залежно від кількості користувачів та строку користування. Можна обрати місячну або річну підписку користування Jusnote. Збільшити кількість користувачів або строк користуваня системою можна в будь-який час. Перейти на інструкцію "Як платити за користування Jusnote " —  детальніше.


9. Розділ "Налаштування" містить усі важливі функції стосовно системи.алаштування" — це розділ системи, в якому власник акаунту може більш тонко налаштувати CRM під власні потреби. Перейти на інструкцію "Як налаштувати систему Jusnote" —  детальніше.


10. Власник акаунту може визначати будь-яку особу платником системи, дані якої містяться в розділі "Контакти". Платником системи Jusnote може бути будь-який контакт або працівник — як фізична особа, так і юридична особа. Перейти на інструкцію "Як змінити платника системи Jusnote"—  детальніше.


11. Розділ "Оплата" містить фінансові умови системи Jusnote. Перейти на інструкцію "Як зареєструвати оплату в Jusnote"— детальніше.


12. Система Jusnote доволяє обрати будь-якого контакта або працівника і зробити його виконавцем за договором про надання правової (правничої) допомоги. Перейти на інструкцію "Як додати "Виконавця"за договором про надання правової (правничої) допомоги" —  детальніше.


Чи корисною для вас є ця стаття?