AnalyticsОбрати книгу

Автоматизація документів в Jusnote: завантаження шаблонів і створення документів

  • Стосується до:
    • Остання зміна:
      04.09.2019

Автоматизація документів дозволяє користувачам швидко створювати листування, використовуючи інформацію з ваших контактів, договорів та проектів. Ви можете швидко заповнити таку інформацію, як назви контактів, їх адреси, назви проектів та багато іншого. 


Автоматизація документів підтримує шаблони з типу файлів ".docx" та ".xlsx".


Завантаження шаблонів для автоматизації документів


1. У розділі Налаштування в меню ліворуч натисність на ліву кнопку миші і відкриється вікно з налаштуваннями системи.




2. Перейдіть за посиланням "Шаблони документів". 





3. Для завантаження нового шаблону, натисніть кнопку "+Додати новий шаблон". 





4. У вікні "Новий шаблон" натисніть "Вибрати файл", виберіть файл шаблону з вашого комп'ютера. Заповніть назву шаблону та оберіть до якої сутності відноситься шаблон (проект, договір контакт).






Генерування документів


1. Передйіть до розділу "Документи"


2. Для генерування документу за шаблоном, натисніть кнопку "+За шаблоном". 





3. У вікні "Створення нового документу за шаблоном" оберіть контакт, проект та шаблон.



Генерація документу відбудеться при натисканні кнопки "Створити".





Чи корисною для вас є ця стаття?