Analytics

Як додати нову категорію документів в систему Jusnote?

    • Остання зміна:
      11.06.2019
Примітка: Категорії документів - підрозділ розділу "Довідники", який дозволяє налаштувати дані, що використовуються системою для автоматизації повторюваних користувачем операцій та під час роботи окремих функцій.


Попередньо в систему внесена низка категорій документів, які найчастіше використовуються в юридичній практиці. Водночас, користувач системи має можливість самостійно додати нову, змінити або видалити зайву категорію документів. Як це зробити?



1. У розділі Налаштування в меню ліворуч натисність на ліву кнопку миші і відкриється вікно з налаштуванням.




2. У новому вікні відкриються підрозділи ПідпискаПрактикаДовідникиШаблони документів та Запросити друзів.




При натисканні на кнопку "Довідники", відкриється сторінка з відповідним підменю: Галузь практикиВиди витратВиди діяльностіКатегорії документів, Типи зв'язків, Організаційно-правові форми. 


Обравши підрозділ Категорії документів можна побачити загальний список всіх наявних категорій документів в системі. Будь-яку існуючу категорію можна змінити або видалити, натиснувши на відповідне позначення ліворуч в стовпчику "Дії".



Для створення нової категорії документів натисніть на кнопку + Категорія документів і в модальному вікні ведіть назву потрібної категорії (типу документів). Після збереження, новий тип документів з'явиться в загальному списку категорій документів.



Завантажити Інструкцію з користування Jusnote.



Чи корисною для вас є ця стаття?