Analytics

Як вести внутрифірмові витрати в Jusnote?

Внутрифірмові витрати - це витрати, які не можуть бути прямо віднесені до клієнтських витрат і пов'язані з забезпеченням або веденням юридичної практики (витрати з оренди офісу, придбання офісних приналежностей, зарплати працівників і т.д.).



З чого розпочати ведення внутрифірмових витрат в системі?


1. Для правильного і чіткого обліку будь-яких витрат за допомогою Jusnote потрібно налаштувати відповідний системний довідник. Для цього у розділі Налаштування в меню ліворуч натисність на ліву кнопку миші і відкриється вікно з налаштуваннями системи.



2. У новому вікні відкриються підрозділи ПідпискаПрактикаДовідникиШаблони документів та Запросити друзів.



При натисканні на кнопку "Довідники", відкриється сторінка з відповідним підменю: Галузь практикиВиди витратВиди діяльностіКатегорії документів, Типи зв'язків, Організаційно-правові форми. 


Обравши підрозділ Види витрат можна побачити загальний список всіх наявних видів витрат за замовченням. Будь-який існуючий вид можна змінити або видалити, натиснувши на відповідне позначення ліворуч в стовпчику "Дії".





Для створення нового виду витрат натисніть на кнопку + Вид витрат і в модальному вікні введіть назву потрібного виду витрат і його типу (внутрішні або клієнтські). Після збереження, новий вид витрат з'явиться в загальному списку наявних видів витрат.


Слід пам'ятати, що клієнтські витрати вносяться в систему виключно за допомогою кнопки "Створити", яка розміщена на всіх сторінках сервісу вгорі праворуч, а внутрішні витрати (пов'язані з забезпеченням або веденням юридичної практики) вносяться в систему через розділ "Фінанси", розміщений в панелі ліворуч.



Як внести внутрішні витрати в систему?


У розділі Фінанси в меню ліворуч натисність на ліву кнопку миші і відкриється вікно з закладкою Витрати. Натиснувши на кнопку + Витрати, потрібно внести звітні дані у відповідні поля модального вікна та зберегти їх.






У відповідному модальному вікні, після натискання кнопки + Витрати, Платник (особа, в інтересах якої понесено витрати), Особа, що звітує (працівник) та Вид витрат автоматично "підтягнуться" системою з існуючих налаштувань.


Внести внутрішні витрати в систему може будь-який працівник, який їх поніс в інтересах компанії (адвокатського бюро, об'днання, фірми тощо). Водночас, на відміну від користувача з правами з управління практикою, фінансами, звітами та персоналом, такий працівник бачить і може редагувати виключно витрати, які він особисто вніс в систему.


Особа з відповідними правами (управління практикою, фінансами, звітами та персоналом) може формувати відповідні звіти по витратам у розділі Звіти в меню ліворуч.


Як налаштувати систему Jusnote: перший запуск - Детальніше.


Завантажити Інструкцію з користування Jusnote


Чи корисною для вас є ця стаття?